:: TypejelaH ::

Sembang, gosip, mengupat sambil menyebarkan ilmu atau mendapatkan ilmu !!!!!
 
HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 Apa yang aku terkenang???? di sana...

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Dec 26, 2007 1:50 am

memang org sebelah kiri aku tu bersalah... kita salahkan lai dia sementara dia tgh cuti lai ni... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

cahaya... mentari... kan datang... kembali....

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Dec 26, 2007 12:35 pm

selamat menyambut hari raya korban..
sorry lambat ucap..
sebab aku balik kg..
tak ade internet nak masuk forum nie..

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.justforum.net
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Dec 26, 2007 2:08 pm

hang balik kg mana enche Rozi??? Very Happy Very Happy Very Happy

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Dec 26, 2007 2:09 pm

balik..
aku balik kedua2 kampung..
balik terengganu dlu pastu balik perlis..

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.justforum.net
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Dec 26, 2007 2:21 pm

wah wah wah wah... meriah tu.... 5 Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven buat enche Rozi... bila nak yg rasmi punya??? hehehehe...

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Dec 26, 2007 2:22 pm

tu nanti aku habaq lain lah..
tunggu~~~~~~~ ok..

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.justforum.net
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Dec 26, 2007 2:26 pm

typejelah wrote:
tu nanti aku habaq lain lah..
tunggu~~~~~~~ ok..

sampai bila aku kena tunggu??? cuba cakap sampai bila??? Mad Mad Mad

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Dec 26, 2007 2:28 pm

ok bulan march aku habaq tarikh yang tetap kat hang ok..

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.justforum.net
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Dec 26, 2007 2:31 pm

typejelah wrote:
ok bulan march aku habaq tarikh yang tetap kat hang ok..

hang jawab ikhlas ni kan??? bukan hang jawab dgn perasaan marah kan??? xkan dgn aku pun hang nak kecik ati kut... Neutral Neutral Neutral

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Dec 26, 2007 2:37 pm

aku jawab seikl;as hati tu ipen
aku tak tau nak wat bila lg nie..
tapi insyallah bulan 3 tu dah tau bila nak wat..

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.justforum.net
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Dec 26, 2007 2:39 pm

typejelah wrote:
aku jawab seikl;as hati tu ipen
aku tak tau nak wat bila lg nie..
tapi insyallah bulan 3 tu dah tau bila nak wat..

ok lah tu enche Rozi... benda mcm ni kena rancang bebetul... jgn main letak mcm tu jer... hehehehe... aku juga yg xkonfrim lai...

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
Mrs Etang

avatar

Posts : 40
Join date : 2007-08-13
Age : 34
Location : armpunk soon will be pj

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Dec 26, 2007 5:32 pm

lol! aku jugak yg x kompem2 lg...uuuwwwaaaa sedeynyer....
bounce

p/s:kompem aper nie....lalalalalalala queen
Back to top Go down
View user profile
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Dec 26, 2007 6:32 pm

zeti yusliana wrote:
lol! aku jugak yg x kompem2 lg...uuuwwwaaaa sedeynyer....
bounce

p/s:kompem aper nie....lalalalalalala queen

ntah ler cik zeti... tapi xpa... kita buat2 tau jer la... pepatah Uganda ada mengatakan... "siapa yg mkn cili... dia terasa pedas..." Twisted Evil

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Thu Dec 27, 2007 2:06 pm

tapi macam mana kalau orang tu makan cili tapi dia tak rasa pedas...
mungkin dia sakit lidah ke apa ke..
yang membuatkan dia tak ade rasa pedas.....



Mad Mad Mad Mad <<<<<< aku tengah sakit kepala

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.justforum.net
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
Mrs Etang

avatar

Posts : 40
Join date : 2007-08-13
Age : 34
Location : armpunk soon will be pj

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Thu Dec 27, 2007 2:31 pm

typejelah wrote:
tapi macam mana kalau orang tu makan cili tapi dia tak rasa pedas...
mungkin dia sakit lidah ke apa ke..
yang membuatkan dia tak ade rasa pedas.....



Mad Mad Mad Mad <<<<<< aku tengah sakit kepala

itu maksudnyer dier sudah hilang deria rasa....lalalalalalala........ bounce
Back to top Go down
View user profile
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Thu Dec 27, 2007 4:10 pm

ataupun cili tu xpedas langsung... ke cili tu dah sampai tarikh luput... atau cili tu cili mainan... apa yang cuba saya ketengahkan melalui peribahasa Uganda tersebut ialah... cili tu adalah cili betul yg pedas teramat sangat... ingat cerita yg dialognya berbunyi macam ni... "jangan monyet..." cat alien

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
kopioais

avatar

Posts : 7
Join date : 2007-08-08
Age : 36

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Thu Dec 27, 2007 4:56 pm

sori tuan tanah.....tompang lalu sat.....off topic sat na...maleh nak bukak thread baru.....just nak kasi tau kat hangpa semua....10 blan 1 ni aku nak bawak rombongan ke perlis.....tapi bukan ke rumah hang na rozi.....dan bukan ke rumah awek hang na mr ipen....anda bole menarik nafas lega......tapi nikah ler dulu....mintak maaf ler....lambat kasi tau.....and bukan tak nak ajak.....segan ler kalu nikah ramai2......kang gabra lak aku......nnt kalu kenduri nnt aku aku panggil korang semua....insya-Allah dalam bulan 5.....tarikh ja tak konfirm lagi.......datang jgn tak datang......
Back to top Go down
View user profile
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Thu Dec 27, 2007 5:27 pm

kopioais wrote:
sori tuan tanah.....tompang lalu sat.....off topic sat na...maleh nak bukak thread baru.....just nak kasi tau kat hangpa semua....10 blan 1 ni aku nak bawak rombongan ke perlis.....tapi bukan ke rumah hang na rozi.....dan bukan ke rumah awek hang na mr ipen....anda bole menarik nafas lega......tapi nikah ler dulu....mintak maaf ler....lambat kasi tau.....and bukan tak nak ajak.....segan ler kalu nikah ramai2......kang gabra lak aku......nnt kalu kenduri nnt aku aku panggil korang semua....insya-Allah dalam bulan 5.....tarikh ja tak konfirm lagi.......datang jgn tak datang......

Alhamdulillah bos... patut pun semenjak dua menjak ni hang keja kuat... siap obertime lai... syukur la mcm tu... cheers cheers

p/s geng yg lain bila nak ikut jejak langkah bos aku ni??? Razz Razz

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Thu Dec 27, 2007 11:18 pm

boos kita bukan boss hang sorang

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.justforum.net
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
Mrs Etang

avatar

Posts : 40
Join date : 2007-08-13
Age : 34
Location : armpunk soon will be pj

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Jan 02, 2008 11:13 am

typejelah wrote:
boos kita bukan boss hang sorang

yeeepppiii boss kitaorg dh nk kawen...CONGRATS.... lol!

p/s:-AKU PN NK KAWEN GAK.....lalalalalalalalala bounce
Back to top Go down
View user profile
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Fri Jan 04, 2008 2:41 pm

zeti yusliana wrote:
typejelah wrote:
boos kita bukan boss hang sorang

yeeepppiii boss kitaorg dh nk kawen...CONGRATS.... lol!

p/s:-AKU PN NK KAWEN GAK.....lalalalalalalalala bounce

kawen la hang zeti... tinggalkan lah aku sendiri di sini... <-- xsedar diri... Razz

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Fri Jan 04, 2008 5:54 pm

hang dok suruh orang..
aku nrasa macam hang yang kawen dlu nanti..

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.justforum.net
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Sat Jan 05, 2008 11:38 am

typejelah wrote:
hang dok suruh orang..
aku nrasa macam hang yang kawen dlu nanti..

AMIN.... minta4 la mulut hang masin rozi oi...

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
pAk_ArElee



Posts : 13
Join date : 2007-08-19
Age : 35
Location : Cheras.Kajang bebeh!!!

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Tue Sep 09, 2008 6:24 pm

halaaaa......bila nak jumap reramai nih? aku da x terror men bowling da wei..jom la lawan lagik..hehehe....haritu aku hantar kembar aku jek...
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Sep 10, 2008 4:45 pm

aku tak kisah..
bebila sahaja aku boleh..
aku sentiasa bersedia

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.justforum.net
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
Sponsored content




PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   

Back to top Go down
 
Apa yang aku terkenang???? di sana...
Back to top 
Page 5 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» Sekilas Perlengkapan Yang Dibutuhkan Aquarium Hias Laut
» Jenis-jenis Ikan Predator yang biasa dipelihara
» Ikan-ikan yang cocok untuk Aquascape
» 10 ikan Predator purba yang masih hidup
» Apa yang menarik dari memeilihara Cichlid itu?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
:: TypejelaH :: :: Kenangan PeLSSB-
Jump to: