:: TypejelaH ::

Sembang, gosip, mengupat sambil menyebarkan ilmu atau mendapatkan ilmu !!!!!
 
HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 Apa yang aku terkenang???? di sana...

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Sep 12, 2007 6:01 pm

encik etang wrote:
Pergh..keropok lekor ori..sedap wei...makan keropok lekor dengan kopi panas..mengancam 2..sedap 2... cyclops

perggghhhh.... mcm mana rasanya tuh???

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Sep 12, 2007 7:35 pm

nak tau macam mana rasa datang lah ke rumah

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.justforum.net
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
encik etang

avatar

Posts : 61
Join date : 2007-08-13
Age : 34
Location : Petaling Jaya

PostSubject: Kenangan PeLSSB :: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Thu Sep 13, 2007 9:51 am

It's finger licking good...huhuhuhhu... Razz
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Thu Sep 13, 2007 11:21 am

lol!

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.justforum.net
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Thu Nov 01, 2007 4:26 pm

1 Nov 2006...
Hari pertama dkt PeLSSB...
heh...

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
Mrs Etang

avatar

Posts : 40
Join date : 2007-08-13
Age : 34
Location : armpunk soon will be pj

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Thu Nov 01, 2007 6:19 pm

ipen wrote:
1 Nov 2006...
Hari pertama dkt PeLSSB...
heh...

aah dh setahun dh ekk....x sedar pn masa blalu...errmm masa 1st day aku pki baju kaler aper ekk...ihiiiihihii bounce
errmm 1st day aku dtg lmbt sbb umah aku 'jauh'...jannah n ipen dh naik dulu...terkial2 aku sowang2...masa tu aku just kenal jannah n ipen jer...uhuhuuhu....
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Fri Nov 02, 2007 9:17 am

kau pakai baju warna putih and seluar hitam zeds...
masuk dok depan sekali...

aku plak masuk2x dok sebelah zul and pak ali...
lepas tu dapat monitor macam lampu disco..
asyik berkelip aka siang malam..

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.justforum.net
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Fri Nov 02, 2007 4:29 pm

best la korang...
siap ingat lai pakai baju apa... duduk dkt mana...
aku xingat la... yg aku ingat memang aku dgn jannah tunggu zeti...
lambat tol...

satu lai yg aku ingat masa tu besday aku... hehehehehe...

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Mon Nov 05, 2007 12:27 pm

ipen ...
aku nak ingat sat macam mana dia hari tu...
emm mula2x sekali dia isap rokok dengan kami suma sebab dia tak berapa kenal dengan kami..
sebab kami pon tak kenal dia just pernah tengok kat Kolej aja..
aku selalu gak tengok ipen sebelum tu..
tapi dia macam garang aja
senyum pon susah..
aku pernah sekali dulu nak bayar dia RM10 nak suruh dia senyum selama 5 saat aja tapi dai tak nak...

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.justforum.net
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Tue Nov 06, 2007 12:43 pm

typejelah wrote:
ipen ...
aku nak ingat sat macam mana dia hari tu...
emm mula2x sekali dia isap rokok dengan kami suma sebab dia tak berapa kenal dengan kami..
sebab kami pon tak kenal dia just pernah tengok kat Kolej aja..
aku selalu gak tengok ipen sebelum tu..
tapi dia macam garang aja
senyum pon susah..
aku pernah sekali dulu nak bayar dia RM10 nak suruh dia senyum selama 5 saat aja tapi dai tak nak...

nyesal pula aku xambik... hehe..

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Tue Nov 06, 2007 12:44 pm

tu lah kau sesal dahulu pendapatan
sesal kemudian tiada berguna

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.justforum.net
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Tue Nov 06, 2007 12:46 pm

ipen..
mana makenik kita nie??
soalan aku tak terjawab lg nie...
diorang sibuk sangat kat bengkel kot...
aku pon tak pastilah..
aku harap diorang dapat masuk secepat mungkin..
kereta membe kau tu berapa dia habiskan untuk jd lawa macam tu??

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.justforum.net
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Mon Nov 12, 2007 11:27 am

Dulu tinggal aku dengan ipen,,
sekarang tinggal aku sorang2x

nyanyi sikit..

tinggal aku keseorangan~~~~~~

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.justforum.net
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Tue Nov 13, 2007 12:06 pm

typejelah wrote:
Dulu tinggal aku dengan ipen,,
sekarang tinggal aku sorang2x

nyanyi sikit..

tinggal aku keseorangan~~~~~~

apa pula tinggal ko sorang... aku ada lagi ni... setiap isnin aku cuti la bro...

aku tolong nyanyi sikit...
berdua lebih baik... scratch

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Tue Nov 13, 2007 12:43 pm

aku lagu baru tak pandai..
lagu lama2x aja aku pandai..
lagu rock kapak..

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.justforum.net
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
Mrs Etang

avatar

Posts : 40
Join date : 2007-08-13
Age : 34
Location : armpunk soon will be pj

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Fri Dec 14, 2007 2:50 pm

typejelah wrote:
Dulu tinggal aku dengan ipen,,
sekarang tinggal aku sorang2x

nyanyi sikit..

tinggal aku keseorangan~~~~~~

lor cmtu pulak...uhuhu sedeynyer aku dgr...xper2 zie...aku akn setia menanti disisimu...uhuhuhuhkk
afro
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Mon Dec 17, 2007 9:30 am

thank zeds...
cheers

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.justforum.net
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Mon Dec 17, 2007 7:08 pm

zeds... enche rozi...
hangpa dua ni memang head baging btol la...

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
typejelah
Admin
avatar

Posts : 197
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Section 11, Shah Alam

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Tue Dec 18, 2007 10:39 am

Hang tak nak join ke??..
menembank aja ..
tak penat ke?

_________________
Doa Taubat


$6.00 Welcome Survey After Free Registration! <<<<< Korang register sahaja walau pon korang tak berminat....

Mohamad Rozi bin Sulaiman
4G91 inside
Mobile: +6012 564 4483; +6016 225 2474
E-mail: typejelah@hotmail.com.my
Website: http://typejelah.justforum.net
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/typejelah
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Tue Dec 18, 2007 12:12 pm

typejelah wrote:
Hang tak nak join ke??..
menembank aja ..
tak penat ke?

xpa la enche rozi... aku dh cukup selesa dengan aksi tembak menembak ni... Sleep Sleep Sleep

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
Mrs Etang

avatar

Posts : 40
Join date : 2007-08-13
Age : 34
Location : armpunk soon will be pj

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Tue Dec 18, 2007 3:35 pm

itu sebahagian cara bg menghilangkn kutu2 di kepala...ooopppsss affraid

p/s:-aku x der kutu sbb hari2 aku shampoo dgn sunsilk kaler pink...
:- biar rambut berkutu jgn kita jd kutu...<bende nie...ihiihihi> afro
Back to top Go down
View user profile
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Tue Dec 18, 2007 6:09 pm

zeti yusliana wrote:
itu sebahagian cara bg menghilangkn kutu2 di kepala...ooopppsss affraid

p/s:-aku x der kutu sbb hari2 aku shampoo dgn sunsilk kaler pink...
:- biar rambut berkutu jgn kita jd kutu...<bende nie...ihiihihi> afro

ni betulkah xde kutu??? apasal ari tu aku duduk sebelah ko dkt PeLSSB mcm ada benda lompat2 keluar dari rambut??? rabbit rabbit

tanpa gurau senda... hidup xbermakna...

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
Mrs Etang

avatar

Posts : 40
Join date : 2007-08-13
Age : 34
Location : armpunk soon will be pj

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Dec 19, 2007 9:59 am

iyolaa..bende tu melompat2 kuar sbb x tahan dgn keharuman bau rambut ku...uhuuuhuuhu (gunakanlah sunsilk kaler pink)....lgpn perpindahan itu berlaku dr kepala kau kn ipen....so dier melompat kt aku n dier x tahan sbb keharuman dan kelembutan rambut aku...lalalalalalala.....so conclusionnyer ko mmg penternak yg berjaya... affraid

tanpa gurau senda... hidup xbermakna...
Back to top Go down
View user profile
ipen

avatar

Posts : 223
Join date : 2007-08-07
Age : 35
Location : Negeri di bawah bayu

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Wed Dec 19, 2007 2:33 pm

zeti yusliana wrote:
iyolaa..bende tu melompat2 kuar sbb x tahan dgn keharuman bau rambut ku...uhuuuhuuhu (gunakanlah sunsilk kaler pink)....lgpn perpindahan itu berlaku dr kepala kau kn ipen....so dier melompat kt aku n dier x tahan sbb keharuman dan kelembutan rambut aku...lalalalalalala.....so conclusionnyer ko mmg penternak yg berjaya... affraid

tanpa gurau senda... hidup xbermakna...

kenapa selepas baca reply di atas aku rasa mcm aku kena sebijik ngam2 dkt dahi... tongue
tapi yg sebenarnya sebelum dia melompat keluar dari kepala aku... asal usulnya dari orang sebelah kiri aku masa tuh... sapa la org tu???

semua lelaki... lonely soldier boy...

_________________

PUAKA ANGLERZ TRIBE
Proud Owner of KANCIL 850cc
Back to top Go down
View user profile
Mrs Etang

avatar

Posts : 40
Join date : 2007-08-13
Age : 34
Location : armpunk soon will be pj

PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   Mon Dec 24, 2007 3:23 pm

a'ah saper laaa orang sebelah kiri ko tu kn ipen....lalalalalalalala....
so conclusionnyer masalah kiter slama nie berpunca dr org sebelah kiri ko kn ipen...iissshhh... bounce


b...rindu awak sgt2 nie....tolong!tolong!tolong!tolong!
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Apa yang aku terkenang???? di sana...   

Back to top Go down
 
Apa yang aku terkenang???? di sana...
Back to top 
Page 4 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» Sekilas Perlengkapan Yang Dibutuhkan Aquarium Hias Laut
» Jenis-jenis Ikan Predator yang biasa dipelihara
» Ikan-ikan yang cocok untuk Aquascape
» 10 ikan Predator purba yang masih hidup
» Apa yang menarik dari memeilihara Cichlid itu?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
:: TypejelaH :: :: Kenangan PeLSSB-
Jump to: